Starter Student Hub

Udostępnij
Tagi:
Może Cię też zainteresować
Wyobraź sobie, że przygotowujesz ciasto z gotowej mieszanki, do której musisz tylko dodać wodę i wymieszać. Następnie wyrobione ciasto wkładasz do piekarnika na kilkanaście minut. Po krótkim czasie wyciągasz pachnące i smaczne ciasto, które zaserwujesz gościom. Goście zjadają je ze smakiem i otwarcie komplementują Twój wypiek.
Jeśli nie żyjesz na bezludnej wyspie lub w chatce pustelnika gdzieś na odludziu, to znaczy, że jak to mówią psychologowie, jesteś percepcyjnie dostępn* dla innych ludzi.

Łukasz Murawski
Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Łukasz Murawski
Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.
Najnowsze
Wyobraź sobie, że przygotowujesz ciasto z gotowej mieszanki, do której musisz tylko dodać wodę i wymieszać. Następnie wyrobione ciasto wkładasz do piekarnika na kilkanaście minut. Po krótkim czasie wyciągasz pachnące i smaczne ciasto, które zaserwujesz gościom. Goście zjadają je ze smakiem i otwarcie komplementują Twój wypiek.
Jeśli nie żyjesz na bezludnej wyspie lub w chatce pustelnika gdzieś na odludziu, to znaczy, że jak to mówią psychologowie, jesteś percepcyjnie dostępn* dla innych ludzi.
Reklama jest działaniem jednostronnym. Jest czymś nachalnym. To komunikat, którego nikt z nas nie zamawiał. Ani mnie, ani Ciebie nikt nie pyta o to, czy życzymy sobie otrzymać dany komunikat perswazyjny, czyli taki, który ma wpłynąć na to, co pomyślimy, zrobimy lub poczujemy.