Zamiast skupiać się na wypychaniu komunikatów na zewnątrz (marketing), zastanów się co wypchnąć, aby klient wybrał Twoją ofertę (branding) i co zrobić, aby do Ciebie wracał (customer experience). Twoim głównym zadaniem jest ułatwić odbiorcy podjęcie decyzji o współpracy z Tobą.
Pracujemy z:
Marka nie należy do Ciebie. Nie ma znaczenia, co Ty sam o sobie myślisz. Jedynym co ma znaczenie, jest to co myślą i czują ludzie, do których dociera Twoja komunikacja. Zmień to, co mówią i myślą odbiorcy, a stworzysz markę, jakiej potrzebujesz. Nauczymy Cię i Twój zespół czym tak naprawdę jest budowania marki i branding oraz jak budować markę od wewnątrz na zewnątrz (inside-out), jak marka wpływa na zaangażowanie pracowników.
Napisz, o czym myślisz, a podpowiemy Ci, co należy zrobić.
© by Łukasz Murawski 2025
© by Łukasz Murawski 2025