Panel: Jak wprowadzać równość do mainstreamu? O skutecznej komunikacji włączajacej.

Udostępnij
Tagi:
Może Cię też zainteresować
Jeśli nie żyjesz na bezludnej wyspie lub w chatce pustelnika gdzieś na odludziu, to znaczy, że jak to mówią psychologowie, jesteś percepcyjnie dostępn* dla innych ludzi.
Reklama jest działaniem jednostronnym. Jest czymś nachalnym. To komunikat, którego nikt z nas nie zamawiał. Ani mnie, ani Ciebie nikt nie pyta o to, czy życzymy sobie otrzymać dany komunikat perswazyjny, czyli taki, który ma wpłynąć na to, co pomyślimy, zrobimy lub poczujemy.

Łukasz Murawski
Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Łukasz Murawski
Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.
Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.
Najnowsze
Jeśli nie żyjesz na bezludnej wyspie lub w chatce pustelnika gdzieś na odludziu, to znaczy, że jak to mówią psychologowie, jesteś percepcyjnie dostępn* dla innych ludzi.
Reklama jest działaniem jednostronnym. Jest czymś nachalnym. To komunikat, którego nikt z nas nie zamawiał. Ani mnie, ani Ciebie nikt nie pyta o to, czy życzymy sobie otrzymać dany komunikat perswazyjny, czyli taki, który ma wpłynąć na to, co pomyślimy, zrobimy lub poczujemy.
Jeśli chcemy, aby klient nam zaufał, szybciej zredukował swoje obawy, to potrzebujemy uwiarygodnienia.