Chris Do. Kiepski projekt jest droższy niż ten dobry!

Kolejny gość cyklu LET`S TALK BRAND to Chris Do – założyciel The Future, czyli platformy edukacyjnej online, której misją jest nauczenie miliarda ludzi, jak zarabiać na życie robiąc to, co kochają oraz CEO w Blind – agencji brandingowej, która pomaga firmom zdobyć przewagę konkurencyjną.

Z rozmowy dowiesz się m.in:

  • jak wyglądała jego ścieżka kariery,
  • co to znaczy „dobry design”,
  • dlaczego boimy się podawać wysokie ceny,
  • o czym jest jego książka „Pocket Full of Do”.

BIO
Chris – laureat nagrody Emmy, projektant, reżyserem, CEO i głównym strategiem firmy Blind oraz założycielem The Futur — internetowej platformy edukacyjnej, której misją jest nauczenie miliarda ludzi, jak zarabiać na życie robiąc to, co kochają.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Scroll to Top

Umów się na spotkanie