Jak chcesz się wyleczyć bez wcześniejszej #diagnozy❓

Czy to mówimy o budowaniu marki, czy to przygotowujemy się do rebrandingu, to zawsze powinno się zacząć od kompleksowego audytu – kontrola zdrowia organizmu.

👉 Dla moich klientów przygotowałem narzędzie
do samobadania (Autodiagnoza Marki), aby mogli sobie samodzielnie uświadomić

👉 co powinno być zrobione,
👉 gdzie są braki.

Samodzielna diagnoza i uczciwe odpowiedzi pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, nad którymi warto pracować.

Badanie dotyka takich obszarów jak:

✅ Wizja (#vision), czyli wiemy, dokąd zmierzamy.
✅ Misja (#mission), czyli to, co robimy codziennie i co nas przybliża do realizacji wizji.
✅ Obietnica (#promise), czyli co musimy zapewnić klientowi.
✅ Klienci, czyli komu służymy i bez kogo nasza firma nie mogłaby istnieć.
✅ Osobowość (#personality), czyli interakcja z klientami i rynkiem
✅ Doświadczenie klienta (#customerexperience), czyli dlaczego klient zostaje z nami.
✅ Pracownicy, czyli przyjrzyjmy się marce od wewnątrz, jej kulturze i powodom, dla których ktoś u nas pracuje.

Każdy z obszarów zawiera kilka pytań.

💙 BADAJCIE SIĘ to dłużej będziecie żyć❗️

Chcesz się zbadać❓
Zapraszam do kontaktu.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Aby zmienić Twojego potencjalnego odbiorcę w odbiorcę, potrzebny jest most, który połączy Cię z tym kimś po drugiej stronie.
Czekolada Dubajska to dzisiaj niewątpliwe buzzword, który w krótkim czasie zdobył niemałą popularność. Mamy czekolady i czekoladki dubajskie, a nawet ciasta i pączki dubajskie. Nikt nie posiada praw do nazwy czekolada dubajska, bo też pewnie takowych nabyć się nie da ze względu na fakt, iż jest to popularna fraza. Jest to raczej ogólne określenie produktów z określonym wsadem, które w krótkim czasie zrobiło światową karierę.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Aby zmienić Twojego potencjalnego odbiorcę w odbiorcę, potrzebny jest most, który połączy Cię z tym kimś po drugiej stronie.
Czekolada Dubajska to dzisiaj niewątpliwe buzzword, który w krótkim czasie zdobył niemałą popularność. Mamy czekolady i czekoladki dubajskie, a nawet ciasta i pączki dubajskie. Nikt nie posiada praw do nazwy czekolada dubajska, bo też pewnie takowych nabyć się nie da ze względu na fakt, iż jest to popularna fraza. Jest to raczej ogólne określenie produktów z określonym wsadem, które w krótkim czasie zrobiło światową karierę.
Czego na temat brandingu może nas nauczyć Martha Stewart - ikona perfekcyjnego stylu życia, kulinariów, designu, kreatywności oraz jedna z pierwszych influencerek❓
Przewijanie do góry

Umów się na spotkanie