Jak chcesz się wyleczyć bez wcześniejszej #diagnozy❓

Czy to mówimy o budowaniu marki, czy to przygotowujemy się do rebrandingu, to zawsze powinno się zacząć od kompleksowego audytu – kontrola zdrowia organizmu.

👉 Dla moich klientów przygotowałem narzędzie
do samobadania (Autodiagnoza Marki), aby mogli sobie samodzielnie uświadomić

👉 co powinno być zrobione,
👉 gdzie są braki.

Samodzielna diagnoza i uczciwe odpowiedzi pozwolą na zidentyfikowanie obszarów, nad którymi warto pracować.

Badanie dotyka takich obszarów jak:

✅ Wizja (#vision), czyli wiemy, dokąd zmierzamy.
✅ Misja (#mission), czyli to, co robimy codziennie i co nas przybliża do realizacji wizji.
✅ Obietnica (#promise), czyli co musimy zapewnić klientowi.
✅ Klienci, czyli komu służymy i bez kogo nasza firma nie mogłaby istnieć.
✅ Osobowość (#personality), czyli interakcja z klientami i rynkiem
✅ Doświadczenie klienta (#customerexperience), czyli dlaczego klient zostaje z nami.
✅ Pracownicy, czyli przyjrzyjmy się marce od wewnątrz, jej kulturze i powodom, dla których ktoś u nas pracuje.

Każdy z obszarów zawiera kilka pytań.

💙 BADAJCIE SIĘ to dłużej będziecie żyć❗️

Chcesz się zbadać❓
Zapraszam do kontaktu.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Archetypy marki pomagają nadać marce osobowość, emocje i spójność. To dzięki nim Twoja marka może przemawiać jednym głosem — rozpoznawalnym, autentycznym i budzącym zaufanie.
Margaret Mark i Carol S. Pearson przeniosły jungowską teorię do świata brandingu, pokazując, jak archetypy łączą się z ludzkimi potrzebami i motywacjami. W efekcie powstała mapa 12 archetypów marki — od Opiekuna po Buntownika — która pomaga zrozumieć, dlaczego niektóre marki czujemy, zanim je w pełni poznamy.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Archetypy marki pomagają nadać marce osobowość, emocje i spójność. To dzięki nim Twoja marka może przemawiać jednym głosem — rozpoznawalnym, autentycznym i budzącym zaufanie.
Margaret Mark i Carol S. Pearson przeniosły jungowską teorię do świata brandingu, pokazując, jak archetypy łączą się z ludzkimi potrzebami i motywacjami. W efekcie powstała mapa 12 archetypów marki — od Opiekuna po Buntownika — która pomaga zrozumieć, dlaczego niektóre marki czujemy, zanim je w pełni poznamy.
Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.

Umów się na spotkanie