#HerraOnAir​ / Wojciech Herra & Łukasz Murawski

Miałem przyjemność być gościem programu HerraOnAir. To było nie lada wyzwanie, ponieważ rozmowa trwała od 21.12 to 00:21, a więc można powiedzieć, że to była nocna rozmowa o marce i brandingu.

Opowiadałem o tym:

  1. czym jest marka,
  2. co tak naprawdę kupują klienci,
  3. jakie ważna zadanie stoi przed przedsiębiorcami.

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Archetypy marki pomagają nadać marce osobowość, emocje i spójność. To dzięki nim Twoja marka może przemawiać jednym głosem — rozpoznawalnym, autentycznym i budzącym zaufanie.
Margaret Mark i Carol S. Pearson przeniosły jungowską teorię do świata brandingu, pokazując, jak archetypy łączą się z ludzkimi potrzebami i motywacjami. W efekcie powstała mapa 12 archetypów marki — od Opiekuna po Buntownika — która pomaga zrozumieć, dlaczego niektóre marki czujemy, zanim je w pełni poznamy.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Archetypy marki pomagają nadać marce osobowość, emocje i spójność. To dzięki nim Twoja marka może przemawiać jednym głosem — rozpoznawalnym, autentycznym i budzącym zaufanie.
Margaret Mark i Carol S. Pearson przeniosły jungowską teorię do świata brandingu, pokazując, jak archetypy łączą się z ludzkimi potrzebami i motywacjami. W efekcie powstała mapa 12 archetypów marki — od Opiekuna po Buntownika — która pomaga zrozumieć, dlaczego niektóre marki czujemy, zanim je w pełni poznamy.
Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.

Umów się na spotkanie