Ekskluzywne spotkanie z Davidem Avrinem – światowym autorytetem w dziedzinie Customer Experience

Mamy zaszczyt zaprosić Cię na wyjątkowe wydarzenie, podczas którego gościć będziemy Davida Avrina – jednego z najwyżej ocenianych mówców i ekspertów Customer Experience na świecie. To pierwsza wizyta Davida Avrina w Polsce i niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę, która realnie zmienia sposób budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

To pierwsza wizyta Davida Avrina w Polsce i niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę, która realnie zmienia sposób budowania relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Keynote: Ridiculously Easy to Do Business With™

W swoim znanym na całym świecie wystąpieniu David Avrin w przystępny i inspirujący sposób pokaże, jak sprostać nowym oczekiwaniom klientów. To inspirujące, angażujące i pełne praktycznych wskazówek wystąpienie, które odkrywa przed uczestnikami zupełnie nowe spojrzenie na budowanie doświadczeń klientów.

David pokaże, jak:

  • eliminować bariery w procesie zakupowym,
  • skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów i potencjalnych partnerów,
  • tworzyć doświadczenia, o których klienci chcą mówić innym.

Interaktywny warsztat: A Day in the Life of Your Customer

Podczas intensywnej i praktycznej sesji uczestnicy:

  • zrozumieją zmieniające się potrzeby i oczekiwania swoich kluczowych klientów,
  • dowiedzą się, jak dostarczać dokładnie to, czego klienci chcą – w sposób, którego oczekują,
  • otrzymają narzędzia do dopasowania oferty, zachowań wewnątrz organizacji i strategii obsługi klienta, aby skutecznie wyprzedzać konkurencję.

Każdy uczestnik opuści warsztat z gotowymi do wdrożenia pomysłami, notatkami pełnymi inspiracji i praktycznymi wskazówkami, jak przygotować swój biznes na przyszłość

Sesja Q&A i networking

To pierwsza wizyta jednego z najlepszych ekspertów Customer Experience w Polsce – nie przegap tej szansy!

Spotkanie zakończy się sesją pytań i odpowiedzi oraz częścią networkingową, podczas której uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję do rozmowy z Davidem Avrinem i wymiany doświadczeń z innymi liderami rynku.

To pierwsza wizyta jednego z najlepszych ekspertów Customer Experience w Polsce – nie przegap tej szansy!

ZAREJESTRUJ SIĘ

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.
Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.
Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Warsztaty strategiczne to klucz do podnoszenia efektywności działań marketingowych Twojej marki. W tym wpisie dzielę się moim podejściem, które pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie realizować cele biznesowe.

Umów się na spotkanie