E-book „Zrozumieć Branding”. Wstęp do budowania i zarządzania marką

Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.

Praktyczny ebook o brandingu – dla wszystkich, którzy chcą świadomie tworzyć i rozwijać swoją markę. Dowiedz się, jak budować markę, która wyróżnia się na tle konkurencji, przyciąga uwagę i zostaje w pamięci.

To 60 stron pełnych wiedzy, inspiracji i ćwiczeń, dzięki którym uporządkujesz swoje działania i zyskasz większą kontrolę nad tym, jak postrzegana jest Twoja marka.

👥 Dla kogo?

👉 Dla małych firm, które kiedyś staną się wielkie.
👉 Dla organizacji pozarządowych i instytucji kultury, które już wiedzą, że muszą myśleć jak firmy, aby skutecznie naprawiać to, co nie działa.
👉 Dla marek osobistych, które chcą świecić jaśniej.
👉 Dla studentów i absolwentów wchodzących na rynek pracy.
👉 I wreszcie dla osób, które rozpoczynają swoją drogę zawodową w obszarze komunikacji.

Wyobrażamy sobie, że ten e-book to takie wrota wstępu do dziedziny, jaką jest branding, po których przekroczeniu wszystko się zmieni.

„Zrozumieć Branding” to e-book stworzony z myślą o tych, którzy chcą nadać swojej marcewyraźny kierunek i większą spójność.

Jeśli branding wydaje Ci się chaotyczny, pełen teorii i niezrozumiałych definicji – ten e-book pomoże Ci to uporządkować. Znajdziesz tu najważniejsze pytania, na które musisz odpowiedzieć, aby zbudować #FundamentMarki, a także praktyczne ćwiczenia, które krok po kroku pozwolą Ci przełożyć teorię na działanie.

🔹 Dowiesz się, jak zarządzać tym, co ludzie mówią, myślą i czują o Twojej marce.
🔹 Zrozumiesz, czym naprawdę różni się branding od marketingu.
🔹 Nauczysz się opowiadać o swojej marce w sposób spójny i angażujący.
🔹 Odkryjesz, jak wartości, misja, wizja i obietnica marki składają się na jej unikalną tożsamość.

Ten e-book został napisany prosto, przejrzyście i praktycznie – tak, aby można było szybko z niego skorzystać i równie szybko do niego wracać. To nie teoria dla teorii, ale narzędzie, które pozwoli Ci przejąć kontrolę nad tym, jak Twoja marka funkcjonuje w głowach i sercach ludzi.

💡 W środku znajdziesz:
klarowne wyjaśnienia pojęć: marka, branding, marketing, misja, wizja, wartości, esencja marki, obietnica, brand story,
ćwiczenia i pytania na które musisz znaleźć odpowiedź,
inspiracje i wskazówki, jak uporządkować proces budowania marki.

Budowanie marki przypomina układanie puzzli – ale bez obrazka jako wzoru. Być może ten e-book jest Twoją pierwszą ramką, która pomoże zobaczyć całość i nadać sens poszczególnym elementom.

PRODUKT DOSTĘPNY W SKLEPIE

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

BREV zaprasza na wyjątkowe wydarzenie z Davidem Avrinem – jednym z topowych ekspertów Customer Experience na świecie. Po raz pierwszy w Polsce! Inspirujący keynote, warsztat i networking dla liderów biznesu.
Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

BREV zaprasza na wyjątkowe wydarzenie z Davidem Avrinem – jednym z topowych ekspertów Customer Experience na świecie. Po raz pierwszy w Polsce! Inspirujący keynote, warsztat i networking dla liderów biznesu.
Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Warsztaty strategiczne to klucz do podnoszenia efektywności działań marketingowych Twojej marki. W tym wpisie dzielę się moim podejściem, które pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie realizować cele biznesowe.

Umów się na spotkanie