06.09.2023 – Business Booster „Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie, a nie od konkurencji” 

W ramach Projektu Business Booster, serdecznie zapraszam na śniadanie biznesowe, w trakcie którego dowiesz się:

Dlaczego powinno mi na Tobie zależeć?
Dlaczego to właśnie Tobie powinienem zaufać?
Czy to właśnie Ty najlepiej rozwiążesz mój problem?
Czym różnisz się od innych?

Takie pytania zadaje sobie Twój potencjalny klient. 

Jeśli nie chcesz tonąć w morzu identyczności, rozmyć się, to Twoim zadaniem jest wznieść się ponad ten szum! 
Zmień to, co mówią i myślą odbiorcy, a stworzysz markę, jakiej potrzebujesz.

W programie m.in. :

  • jak mieć kontrolę nad własną opowieścią,
  • na jakie (jedno!) pytanie musisz odpowiedzieć, aby mieć strategię marki,
  • proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki (m.in. Test Rozbicia, Punkty Zgrzytu i Technika Odwracania Założeń).

Zapisy TU

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Czekolada Dubajska to dzisiaj niewątpliwe buzzword, który w krótkim czasie zdobył niemałą popularność. Mamy czekolady i czekoladki dubajskie, a nawet ciasta i pączki dubajskie. Nikt nie posiada praw do nazwy czekolada dubajska, bo też pewnie takowych nabyć się nie da ze względu na fakt, iż jest to popularna fraza. Jest to raczej ogólne określenie produktów z określonym wsadem, które w krótkim czasie zrobiło światową karierę.
Czego na temat brandingu może nas nauczyć Martha Stewart - ikona perfekcyjnego stylu życia, kulinariów, designu, kreatywności oraz jedna z pierwszych influencerek❓
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Czekolada Dubajska to dzisiaj niewątpliwe buzzword, który w krótkim czasie zdobył niemałą popularność. Mamy czekolady i czekoladki dubajskie, a nawet ciasta i pączki dubajskie. Nikt nie posiada praw do nazwy czekolada dubajska, bo też pewnie takowych nabyć się nie da ze względu na fakt, iż jest to popularna fraza. Jest to raczej ogólne określenie produktów z określonym wsadem, które w krótkim czasie zrobiło światową karierę.
Czego na temat brandingu może nas nauczyć Martha Stewart - ikona perfekcyjnego stylu życia, kulinariów, designu, kreatywności oraz jedna z pierwszych influencerek❓
Wyobraź sobie, że przygotowujesz ciasto z gotowej mieszanki, do której musisz tylko dodać wodę i wymieszać. Następnie wyrobione ciasto wkładasz do piekarnika na kilkanaście minut. Po krótkim czasie wyciągasz pachnące i smaczne ciasto, które zaserwujesz gościom. Goście zjadają je ze smakiem i otwarcie komplementują Twój wypiek.
Scroll to Top

Umów się na spotkanie