06.09.2023 – Business Booster „Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie, a nie od konkurencji” 

W ramach Projektu Business Booster, serdecznie zapraszam na śniadanie biznesowe, w trakcie którego dowiesz się:

Dlaczego powinno mi na Tobie zależeć?
Dlaczego to właśnie Tobie powinienem zaufać?
Czy to właśnie Ty najlepiej rozwiążesz mój problem?
Czym różnisz się od innych?

Takie pytania zadaje sobie Twój potencjalny klient. 

Jeśli nie chcesz tonąć w morzu identyczności, rozmyć się, to Twoim zadaniem jest wznieść się ponad ten szum! 
Zmień to, co mówią i myślą odbiorcy, a stworzysz markę, jakiej potrzebujesz.

W programie m.in. :

  • jak mieć kontrolę nad własną opowieścią,
  • na jakie (jedno!) pytanie musisz odpowiedzieć, aby mieć strategię marki,
  • proste narzędzia i techniki pomagające samodzielnie stworzyć solidne podstawy marki (m.in. Test Rozbicia, Punkty Zgrzytu i Technika Odwracania Założeń).

Zapisy TU

Udostępnij

Tagi:

Może Cię też zainteresować

Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Warsztaty strategiczne to klucz do podnoszenia efektywności działań marketingowych Twojej marki. W tym wpisie dzielę się moim podejściem, które pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie realizować cele biznesowe.
Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Picture of Łukasz Murawski

Łukasz Murawski

Strateg marki. Wykładowca akademicki. Autor.

Podobał Ci się ten tekst? Chcesz być na bieżąco z tym, co robię i publikuję?
Dołącz do mnie na LinkedIn.

Najnowsze

Nawet świetna lokalizacja i ciekawe wnętrza nie uratują sytuacji, jeśli gość czuje się… zagubiony, niedoinformowany lub zawiedziony realnym (lub pozornym) brakiem czegoś, czego oczekiwał*. Gość musi być ugoszczony. Chociaż brzmi to jak oczywista oczywistość, nie zawsze tak jest.
Warsztaty strategiczne to klucz do podnoszenia efektywności działań marketingowych Twojej marki. W tym wpisie dzielę się moim podejściem, które pomaga firmom wyróżniać się na rynku i skutecznie realizować cele biznesowe.
Aby zmienić Twojego potencjalnego odbiorcę w odbiorcę, potrzebny jest most, który połączy Cię z tym kimś po drugiej stronie.

Umów się na spotkanie